La televisió, malgrat els cants de sirena que almenys unes cent vegades al dia sonen, segueix tan viva com ho estava abans de l’aparició d’internet.

Segons un informe dut a terme per Infoadex, la caixa tonta és de carrer el mitjà que més publicitat aconsegueix captar. Dels 2.917 milions d’euros que van ser destinats a l’anunci de les marques a Espanya durant el passat 2012, la meitat, és a dir 1.338 milions acabar en mans dels canals de televisió.

Espanya segueix sent un país que consumeix ingents quantitats de televisió. Lluny d’anar a la baixa amb l’extensió de la xarxa, el consum d’hores per càpita al davant d’un televisor ha augmentat situant-se en els 246 minuts de mitjana al dia.

És per aquest motiu que els publicistes, tot i haver integrat ja les NNTT en les seves estratègies, no renuncien per res del món a arribar a la meca del seu ofici: anunciar a la tele.

D’altra banda cal destacar un altre dels punts forts de l’informe és el que fa referència a la publicitat destinada a la premsa.

Sent la meitat de la que s’inverteix en televisió arriba fins als 556 milions de euros. Sens dubte una informació molt interessant que demostra que el que els gurus van vaticinar poc té a veure amb el que realment passa. Internet és un mitjà però alhora no pot viure sense els tradicionals canals d’informació i es complementa perfectament amb ells.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada