La tercera ‘Braderie’ calcula haver rebut 5.000 visitants més que l’any passat

La tercera edició del mercat de les oportunitats del Pas de la Casa, Braderie, va comptar amb una afluència d’uns 5.000 vehicles i una estimació de 15.000 visitants, el que suposa unes 5.178 persones més que l’any passat, segons les dades de la Iniciativa Publicitària. Amb aquestes xifres, han considerat que s’ha fet una aportació addicional de 776.700 euros al poble. En un comunicat han indicat que estan ‘contents’ amb els resultats ja que ‘malgrat un clima deplorable, els clients estaven presents’.

Segons les dades dels aparcaments del Pas de la Casa, durant la darrera edició de la Braderie del 7 al 9 de juny es van desplaçar al poble 5.007 vehicles, 1.726 més que l’any passat i que, comptant tres passatgers de mitjana per vehicle, suposa un increment de 5.178 persones. Aquestes són les xifres facilitades per la Iniciativa Publicitària que calcula una despesa d’uns 150 euros per persona i, per tant, una aportació addicional al poble de 776.700 euros.

D’altra banda, la associació Iniciativa Publicitària ha informat que convocaran unes noves eleccions de cara al setembre per escollir els membres de l’entitat.

TOTES LES NOTÍCIES