La temporada d’estiu ja suposa prop del 11% de la facturació anual de Vallnord-Pal Arinsal

Vallnord-Pal Arinsal ha acomiadat la temporada d’estiu aquest diumenge 13 d’octubre amb xifres molt positives. Un any més i com ja ve sent tendència, l’estació ha augmentat la seva facturació respecte a la temporada passada en aquesta ocasió un 13%. En total, l’estació ha generat uns ingressos de 1.960.790 euros, que suposa un  10,7% de la facturació total anyal, superant els objectius inicials de la temporada

Pel que fa al públic, Vallnord – Pal Arinsal creix durant l’estiu en un 11% amb la visita total de 106.546 clients procedents principalment de Catalunya, Sud de França, Regne Unit, Andorra i Portugal. Aquest increment sorgeix de l’estratègia de millora constant en serveis i comercialització de la marca que permet obtenir un balanç molt positiu aquesta nova temporada. En total, aquesta ocupació de 106.546 clients es reparteix en dues parts. Des del dia d’obertura, el passat 25 de maig, Vallnord Bike Park la Massana & Mountain Park ha acollit 64.546 persones durant tota la temporada, superant també les previsions marcades a inicis de temporada. De forma paral·lela, la Copa del Món de BTT va fer que 42.000 persones, durant la setmana de juliol, visitessin l’estació. Aquesta xifra ha superat en un 16% els objectius inicials.

 

CREIXEN LES VENDES DE FORFET DE DIA DE BIKE

El Bike Park segueix creixent i així ho demostren les vendes dels forfets de dia de bike. Aquesta temporada, la venda ha crescut un 6% en comparació a la passada, demostrant que any rere any, els forfets de dia es van consolidant. La reserva de paquets de forfet amb restauració també han experimentat un increment del 8% en comparació amb 2018. Aquesta temporada també s’ha produït un increment en el nombre de persones que han visitat l’estació la qual cosa s’ha traduït en augment 3% en els passatges.

 

AUGMENTEN LES RESERVES ONLINE

El client de Vallnord – Pal Arinsal ja planifica la seva estància. Aquest estiu, les vendes realitzades a través de la web han vist un increment en diferents sectors: la venda de paquets ha experimentat un increment del 90% en comparació a la temporada passada gràcies a la varietat de ofertes proposades, així com els paquets durant la Copa del Món. De la mateixa forma, la venda online de forfet ha augmentat un 5%, demostrant la fidelització dels clients de l’estació, degut al seu coneixement en els beneficis de la compra anticipada. Finalment, les reserves d’activitats han crescut un 44% amb la nova estratègia de presència digital en comparació amb la temporada passada.

 

GARANTIDA L’OBERTURA AL 100% DURANT ELS 104 DIES D’ESTIU

Aquesta temporada ha estat acompanyada d’una meteorologia molt favorable. Això ha permès garantir l’obertura al 100% dels serveis de l’estació: des del Bike Park a les activitats i serveis de restauració. En total, la temporada ha tingut 104 dies i ha complert la seva previsió d’obertura al 100%.

 

CONSOLIDACIÓ AL TELEFÈRIC I ACTIVITATS ALTERNATIVES

Aquest any, una de les novetats ha estat la reforma del telefèric amb la col·locació dels vidres que permetien oferir una vista molt més panoràmica. En base a les demandes, els clients també podien gaudir dels aperitius al telefèric, una aposta que ha funcionat positivament i que ha tingut un total de 2.000 consumidors. Aquestes apostes en restauració han permès millorar i variar els serveis oferts als clients.

Pel que fa al Mountain Park, Vallnord – Pal Arinsal ha augmentat el nombre d’activitats, la qual cosa ha suposat una millor acollida per a nens i famílies. Aquesta opció és la preferida dels més petits i adults que vulguin gaudir de la natura i la diversió de la muntanya. Pel que fa a Snowplus, aquesta temporada va incorporar noves activitats a l’oferta habitual: summer cabine, paddle surf, canoes i pernoctacions a refugis de muntanya, així com activitats fora de l’estació com excursions a la piscina i al centre recreatiu 360º. I per complimentar el servei, visites culturals a museus de la Valls del Nord. L’escola es manté amb les mateixes xifres de l’any anterior, demostrant la seva consolidació, no només a l’hivern, sinó també a l’estiu.

Vallnord-Pal Arinsal és una estació que aposta pels productes de qualitat en marxandatge. Les noves col·laboracions amb The North Face, Fox i Oakley, entre altres, han permès augmentar en un 36% la venda de productes a la botiga de l’estació.

 

UNA TEMPORADA ACOMPANYADA D’ESDEVENIMENTS ESPORTIUS

L’estiu a Vallnord – Pal Arinsal ha estat acompanyat d’activitats i competicions durant quasi cada cap de setmana. Dins d’aquest esdeveniments, l’estació ha acollit dues Copes del Món: Mercedes-Benz UCI MTB World Cup i la Skyrace Comapedrosa, que han estat el focus mundial durant dies. L’estació de la Massana també aposta per la solidaritat i aquesta temporada ha organitzat esdeveniments com la Girls Bike Weekend que ha donat tots els beneficis a la Fundació MSD (Dèficit Múltiple de Sulfactasa), l’Open Cycling durant la Copa del Món de BTT amb beneficis destinats al Centre Residencial d’Acció Educativa la Gavernera i finalment la festa de final de temporada que tenia com a objectiu l’enviament de la indumentària de Vallnord – Pal Arinsal al Nepal. L’estació aposta per seguir augmentant aquestes accions que permetin millorar la societat i el medi ambient.

 

CREIX LA COMUNITAT DE L’SKI & BIKE

La segona edició del forfet Ski & Bike es va posar a la venda el mes de març, convertint a Vallnord – Pal Arinsal en l’estació pionera dels pirineus en avançar-se tan de temps en la venda del forfet. A dia d’avui, ja s’han superat el nombre de forfets venuts en comparació amb el mes de setembre de la temporada passada.

 

MILLORA LA SATISFACCIÓ DEL CLIENT DE L’ESTACIÓ

Amb l’objectiu de conèixer amb detall la qualitat dels serveis de l’estació així com la satisfacció dels clients, Vallnord – Pal Arinsal realitza enquestes de satisfacció als usuaris. Així doncs, durant la temporada d’estiu es destaca que el 91% dels clients tornarien a l’estació i el 95% recomanarien les activitats realitzades a Vallnord – Pal Arinsal.

Pel que fa al nombre de treballadors, el nombre de fixes es manté i aquesta temporada, 220 treballadors han format part de l’estació, dels quals el 100% és repetidor. Durant l’estiu, el nombre de formacions també ha incrementat per seguir formant l’equip de l’estació i potenciar el coneixement dels treballadors.

 

VALLNORD – PAL ARINSAL ES PREPARA PER TORNAR AMB LA TEMPORADA D’HIVERN EN 49 DIES.  

10 mesos d’obertura a l’any per a tots i tancament tan sols 2 mesos a l’any per a la preparació de la següent temporada. Amb el tancament del Bike Park, Vallnord – Pal Arinsal es prepara per posar a punt l’estació per a la temporada d’hivern. Aquest any, l’hivern iniciarà el 30 de novembre i s’allargarà fins al 13 d’abril del 2020. S’esperen 135 dies de neu on els dissabtes dels mesos de març i abril es podrà gaudir fins a les 18h, una hora més de l’habitual.

TOTES LES NOTÍCIES