esqui2Andorra Turisme, Grandvalira i Vallnord han presentat les novetats d´enguany per a la campanya d´hivern. Grandvalira invertirà 9,2 milions d´euros en millores, mentre que Vallnord n’invertirà 1,3. El domini d´Encamp i Canillo es fixa com a objectiu consolidar els dos darrers anys, que han estat positius. Pel que fa al domini de la Massana i Ordino, celebrà el desè aniversari amb canvis en les direccions d´EMAP i SECNOA. La temporada s´iniciarà el 29 de novembre.

Les estacions d´esquí i Andorra Turisme repeteixen la fórmula de promoció conjunta a l´exterior a través d´Ski Andorra, mitjançant la presència en fires especialitzades. També es reforçarà la presència al mercat britànic. Per tot plegat Andorra Turisme inverteix 3,2 milions d´euros. El gerent, Betim Budzaku, ha destacat que “tenim dues marques molt consolidades i aquesta és una gran avantatge”. Creu que sovint”no ens adonem que tenim un producte perfecte” i defensa que amb una bona comunicació “segur que tindrrem un bon hivern”.

Grandvalira afronta la temporada havent invertit 9,2 milions, destinades a millores sobretot per al públic familiar. També es milloren les infraestructures, la restauració i les activitats complementàries. La directora general, Núria Tarré, avança que “serà difícil tenir molta més afluència que l’any passat perquè vam tenir molt bones xifres”. Per això fixa l’objectiu en consolidar-les, així com la bona acollida de totes les inversions i la notorietat internacional.

Per la seva banda, Vallnord celebra el desè aniversari amb una rebaixa del preu del forfet. Inverteix 1,3 milions, que serveixen per millorar la restauració i els serveis. Ara bé, la inversió principal són les noves direccions al capdavant de Pal-Arinsal i Ordino-Arcalís. El director general, Martí Rafel, afirma que “la dinàmica és molt positiva” i ja s’ha vist un canvi d’actitud i més motivació de l’equip, factors “clau quan parles d’un producte de serveis”.

Totes dues estacions també inclouen nous itineraris d´esquí de muntanya en una temporada que començarà el 29 de novembre. A banda de la data d’estrena, també comparteixen la preocupació per com evolucionarà el mercat rus.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada