
Des de l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell es recorda que, aquest dimecres, 3 de juny, se celebrarà la visita guiada «L’escultura de la catedral», a càrrec de Teresa Font Juanati i Carles Gascón Chopo. La visita s’iniciarà a les 19:00 hores a l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat de la Seu d’Urgell.
Amb aquesta activitat finalitza la 15a edició del cicle Parlem d’Història, organitzat per l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell i l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat, amb la col·laboració del Consell Comarcal de l’Alt Urgell (CCAU), l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell i el Museu Catedral de la Seu d’Urgell.

