La Seu: visita guiada «L’escultura de la catedral», aquest dimecres

El cartell anunciador de la visita guiada (Institut d'Estudis Comarcals de l'Alt Urgell)
El cartell anunciador de la visita guiada (Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell)

Des de l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell es recorda que, aquest dimecres, 3 de juny, se celebrarà la visita guiada «L’escultura de la catedral», a càrrec de Teresa Font Juanati i Carles Gascón Chopo. La visita s’iniciarà a les 19:00 hores a l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat de la Seu d’Urgell.

Amb aquesta activitat finalitza la 15a edició del cicle Parlem d’Història, organitzat per l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell i l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat, amb la col·laboració del Consell Comarcal de l’Alt Urgell (CCAU), l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell i el Museu Catedral de la Seu d’Urgell.

[do_widget id=category-posts-pro-64]