La revolució Samsung

Hi va haver un temps (no fa gaire) en el qual tenir un iPhone era el cim del consum tecnològic. Es tractava d’un telèfon mòbil que combinava una molt bona usabilitat amb alguna cosa nova i revolucionària: un disseny que semblava tret d’una pel·lícula de ciència ficció.

Tot feia suposar que Apple conquistaria el mercat i per tant s’establiria com l’opció massiva dels consumidors deixant a les altres marques en un paper secundari, només apte per outsiders.

Molt lluny de la realitat, sembla ser que algunes marques de telefonia mòbil, sobretot asiàtiques, han sabut sobreposar-se al gegant nord-americà amb les seves pròpies receptes.

El cas més significatiu és el de Samsung que renunciant al disseny i aplicant-se amb cura en el maquinari, s’ha convertit en l’única marca que va poder competir contra la poma.

Si atenem a més l’últim llançament del productor de dispositius electrònics sud-coreà veiem que la situació per Apple comença a complicar-se.

Amb el Galaxy S3 la firma ja va establir un precedent d’èxit. De totes maneres no té res a envejar el seu successor S4. Aquest telèfon mòbil d’última generació té aplicacions tan contundents com la integració de dues càmeres que permeten a l’usuari incorporar-se dins dels seus propis retrats, així com un sistema que permet utilitzar el dispositiu tan sols mitjançant la vista i els gestos.

A això hem d’afegir una pantalla susceptiblement més gran i amb més resolució que el S3 i l’iPhone.

Sens dubte, arguments de pes als quals es suma la possibilitat d’usar el mòbil amb guants.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES