policia

Diferents gerents d’establiments hotelers i càmpings del Principat han fet arribar al Cos de Policia, que suposats clients es posen en contacte amb ells a través de les seves adreces electròniques, demanen de fer una reserva, i lliuren vàries numeracions de targetes de crèdit.

Dies després d’haver-los fet el càrrec, el suposat client informa que ha d’anul·lar la reserva, i demana que se li retorni els diners, però no al mateix número de targeta de crèdit, sinó en un compte bancari o a través d’alguna empresa d’enviament de diners, i dona tot tipus d’excuses i explicacions a vegades força incoherents.

Posteriorment el gerent de l’establiment rebrà informació del seu banc, on se l’informa que ha de retornar el càrrec efectuat a la numeració de la targeta de crèdit, ja que el seu veritable titular ha cursat denúncia, al no haver autoritzat mai aquest càrrec.

Així doncs el perjudici del gerent de l’establiment hoteler serà els diners que reemborsi al suposat client.

Cal tenir en compte :

  • Missatges en anglès per norma general
  • Voler pagar tota l’estada a l’avança
  • Donen vàries numeracions de targeta de crèdit per a que se’ls hi faci el càrrec. indicant o bé que es reparteixi el total del càrrec en les diferents targetes de crèdit o bé que vagin provant de fer el càrrec en cada una de les targetes, per si alguna d’elles no l’accepta
  • Utilitzen idèntics missatges per a tot el món i per a tot tipus d’establiments. Fan servir la menció “hotel” tot i que el destinatari sigui un càmping
  • Poden adjuntar fotocòpia de passaport i de les targetes de crèdit. Aquesta documentació és falsa
  • Un mateix estafador sol utilitzar diferents identitats relligades a diferents adreces electròniques

En cas que el client anul·li la reserva i reclami els diners : Fer l’ingrés al mateix número de targeta d’on s’ha carregat la reserva.

(Text: cos dePolicia)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada