La nova guia de restauració del Centre Històric recull ‘el gran ventall’ d’oferta gastronòmica

guiaLa guia El Centre Històric a la Carta recull el ‘gran ventall’ d’oferta de restaurants que hi ha a la zona, tal com ha explicat el president de l’Associació de Comerciants del Centre Històric, Miquel Canturri. Aquest recull gastronòmic presenta un total de 29 restaurants i 8 establiments més relacionats amb la gastronomia que completen l’oferta de la zona. Canturri ha destacat que es tracta d’un espai reduït on es concentren un gran nombre d’establiments variats, i que des de l’associació es vol lluitar per potenciar aquest atractiu de la zona i ‘no fer competència deslleial, perquè el meu client d’avui ha de ser el teu de demà’.

La gran concentració d’establiments de restauració del Centre Històric ha motivat a l’associació de comerciants a fer una guia que reculli l’oferta de la zona per presentar-la als visitants. Així, els 25.000 exemplars de la guia que s’han editat recullen els noms, telèfons, horaris i descripcions de tots aquests restaurants per promocionar la gastronomia.

De fet, Canturri ha destacat el fet que es tracta d’un ‘gran ventall de possibilitats’ que engloba des de la cuina tradicional andorrana fins a cuina mexicana, asiàtica, etc.

La idea, segons el president de l’associació de comerciants, és remarcar que aquesta és una zona on la gastronomia està molt present, i promocionar el Centre Històric, de la mateixa manera que es fa amb altres campanyes i que segons Canturri ‘s’està notant’. De fet, afirma que ‘la gent comença a conèixer el Centre Històric’.

Per donar a conèixer aquesta guia, l’associació l’ha presentat davant les autoritats i els veïns de la zona, aquest dilluns al vespre al Centre Cultural la Llacuna, en un acte en què Canturri ha animat ‘els nostres mandataris a donar a promocionar la nostra gastronomia’. Ha apuntat que tot i que no hi hagi fama de bona cuina a Andorra, sí que n’hi ha, i que s’ha de donar a conèixer. També s’ha dirigit als altres restauradors animant-los a cuidar la clientela i ‘no fer competència deslleial’, i ha opinat que ‘el meu client d’avui ha de ser el teu de demà’.

TOTES LES NOTÍCIES