El dia 2 de juny La Molina començarà la temporada d’estiu amb l’obertura del Telecabina La Molina, el telecadira Cap de Comella i el Bikepark. Aquesta és la previsió a curt termini de l’estació, que encara arrossega la ressaca de la millor temporada d’hivern des de que va obrir.
A més, aquest estiu es crearan dues noves tarifes Bikepark: 1 Pujada Bikepark: 15€ i 1 dia només cinta Johan Cruyff: 7€. Es continuaran potenciant les accions comercials, tant online com offline.
 
La Molina treballa en un la de futur, els principals objectius del qual, entre els quals es vol desenvolupar el potencial de La Molina com a estació de muntanya global i moderna, donant-li una sostenibilitat futura. A més, es posa com a objectiu desestacionalitzar les seves activitats.
 
La Molina, motor econòmic de les valls de muntanya
La Universitat Pompeu Fabra, per encàrrec d’FGC, ha realitzat un estudi que permet quantificar els efectes en l’economia local i regional de les activitats de les estacions de muntanya del Grup FGC en el territori.  La Molina genera uns impactes totals (directes, indirectes i induïts) de 79,98 milions d’euros sobre la producció; 43,39 milions d’euros de valor afegit; 829 llocs de treball i 12,61 milions d’euros d’impacte fiscal, dels quals 1,07 milions d’euros corresponen a l’impacte sobre la imposició local. A La Molina, per cada euro addicional de despesa es genera una producció de 2,09 euros. A més, per cada milió d’euros addicional que La Molina inverteix en qualsevol tipus de despesa, es generen al voltant de 20 llocs de treball.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada