La Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet dóna 4.000 litres de llet al projecte “Aliments per la solidaritat”

La Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet (MEU) ha fet aquest matí un donatiu de 4 mil litres de llet, valorat en 2.400 euros, al projecte Aliments per la Solidaritat.

Aquest lliurament solidari s’emmarca en la campanya que la MEU va endegar el passat mes de novembre ‘Reciclar bé també és solidaritat’ adreçada al conjunt dels ciutadans urgellencs perquè reciclen bé, sobretot pel que fa als residus orgànics.

Val a dir que al mes de març d’enguany gràcies a recollir bé la brossa orgànica la MEU ha obtingut un estalvi econòmic de 7.008 euros que ha destinat de manera totalment solidària per adquirir aquests 4 mil litres de llet per al projecte Aliments per la Solidaritat.

Per part dels responsables del projecte Aliments per la Solidaritat s’ha rebut amb “satisfacció” aquesta donació voluntària de llet, així com de la campanya de conscienciació de reciclar de manera correcta l’orgànica que està portant a terme la MEU. “Avui rebem un aliment que és necessari per a poder atendre les necessitats que tenim. Els hi vam demanar que fos llet perquè realment és un producte de primera necessitat, ja que malgrat els aliments que ens arriben tant de la Unió Europea com pels recaptes d’aliments que es fan a la Seu d’Urgell, de vegades ens trobem en algun moment que ens falten certs aliments com ara la llet”, ha explicat Lluís-Anton Nodar, voluntari d’Aliments per la Solidaritat i membre de Càritas Parroquial.

Des del projecte Aliments per la Solidaritat es vol “animar a tothom” a sumar-se al correcte reciclatge de les deixalles. “No només és bo per la ciutat i el medi sinó que en aquest cas veiem que hi ha una última finalitat més engrescadora que es reverteix en una acció útil per tota la societat urgellenca”.

Recordem que el projecte Aliments per la Solidaritat està liderat per Càritas Parroquial, Creu Roja i La Seu Solidària juntament amb el Consorci d’Atenció a les Persones de l’Alt Urgell.

TOTES LES NOTÍCIES