burgues 1

La majoria dels usuaris del centre sociosanitari el Cedre estan igual o pitjor que abans de la fusió amb el Solà d’Enclar. Així ho reflecteix una enquesta elaborada pel CRES per avaluar el grau de satisfacció dels residents, els familiars i els treballadors. L’enquesta posa en relleu les tensions laborals suscitades per la reagrupació a causa dels torns i la manca de personal, qüestions que han repercutit en la valoració de l’atenció dels residents.

El 51% dels residents del Cedre considera que la qualitat assistencial al centre sociosanitari és igual que abans de la fusió amb el Solà d’Enclar mentre que el 34% creu que ha empitjorat. Ho diu l’enquesta que el CRES va fer al juny entre els residents, els familiars i el personal per avaluar el funcionament de la institució i els problemes a detectar.

Segons ha explicat el director general del SAAS, LLuís Burgués, l’estudi ha detectat que el procés de fusió va fer conviure dos models dispars pel que fa a protocols assistencials i sobretot del personal, la qual s’ha repercutit en els usuaris. Burgués ha assegurat que des del juny s’han fet diferents accions per millorar el funcionament del Cedre. S’ha posat més personal i s’han unificat alguns protocols d’actuació.

Tot i així, queda feina per fer. El SAAS presentarà a final d’any una proposta de model únic de funcionament del Cedre amb la totalitat del SAAS. És partidari, però, que l’aplicació del sistema sigui molt progressiva per l’afectacióque podria tenir el canvi en usuaris i famílies. Burgués assegura que l’enquesta objectiva la situació del cedre i posar en evidència algunes deficiències criticades els familiars en les quals s’està actuant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada