La Generalitat i Grifone s’associen per promocionar la marca “Catalunya”i els Pirineus

grifoneEl director general de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Xavier Espasa, i el representant de Grifone, Carlos Moreno, han signat un conveni de col·laboració per reforçar i millorar el posicionament de Catalunya com a destinació turística de primer ordre, especialment en el mercat català i de proximitat espanyol i europeu, i destacant els seus atractius pel que fa a natura i muntanya.  
 
Ubicada al Pirineu, Grifone desenvolupa, produeix i comercialitza des de fa 30 anys diferents tipus de material per a la pràctica d’esports a l’aire lliure, i és un referent en aquest sector.
Aquest acord coincideix amb la celebració de l’any temàtic que l’ACT dedica al turisme d’interior i de muntanya amb els objectius principals de potenciar i promoure l’oferta turística catalana de les comarques de l’interior, aconseguir un reequilibri territorial dels fluxos turístics i de la riquesa que generen, i ajudar les petites i mitjanes empresesd’aquests territoris en la promoció, difusió i comercialització de la seva oferta, serveis i propostes turístiques.
 
En aquest sentit, Grifone facilitarà a l’ACT un espai promocional a la botiga situada al barri de Sarrià de Barcelona, i col·laborarà en les diferents accions promocionals que organitzi l’Agència Catalana de Turisme en el marc del programa Pirineus facilitant equipaments complets. També potenciarà la marca Catalunya a través dels seus canals on line, a fires i esdeveniments especialitzats com les fires outdoor ISPO de Munic (hivern) i Friedrichshafen (estiu), així com als equipaments dels seus esportistes de trail running.
 
Per la seva banda, l’Agència Catalana de Turisme ofereix a Grifone presència en tots els seus canals de promoció a nivell nacional i internacional, participació en les seves fires i jornades de comercialització, i col·laboració en els viatges de premsa i familiarització i presentacions que organitza l’ACT.
 
La col·laboració amb Grifone s’emmarca en l’estratègia de l’ACT de treballar amb el sector privat amb l’objectiu d’unir sinergies, optimitzar els recursos econòmics, garantir un major impacte de les accions de promoció, comunicació i comercialització de la marca Catalunya per promocionar-la com a destinació turística de referència a nivell mundial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.