A què deu la seva fama Twitter? Moltes podrien ser les explicacions, però, la més plausible és la que té com a objecte la seva brevetat.

La xarxa social de l’ocell, s’ha fet famosa per permetre un màxim de 140 caràcters. La immediatesa i l’actualitat han estat les dues banderes insígnia de la firma, amb tot aquesta idea d’èxit podria canviar tal com ha deixat entreveure el CEO de la signatura Jack Dorsey.

Fa alguns dies la firma va realitzar una enquesta entre uns pocs dels seus usuaris per determinar si estarien disposats a ampliar el màxim de caràcters fins a 10.000. La resposta va ser contundent: un 19 per cent van considerar que això s’havia de produir immediatament, un 36 per cent creuen que s’ha d’ampliar el nombre de caràcters però 10.000 són massa, mentre que un 45 per cent consideren que les coses estan bé com estan.

Es tracta d’una difícil cruïlla que l’empresa de missatgeria ha de resoldre com més aviat doncs empreses com Facebook o Apple ja han començat a desenvolupar sistemes de lectura de textos propis en els seus webs que els permeten gestionar ells mateixos la publicitat i treure partit sense haver de passar per Google. D’aquesta manera a menys text, menys possibilitat d’obtenir beneficis.

Les opcions estan obertes i mentre alguns consideren que textos més llargs farien que Twitter es convertís en una mena de Facebook i Tumblr, altres com el propi CEO pensen que mantindria el seu caràcter fresc i directe. La veritat és que també hi ha camins intermedis com només deixar publicar tuits de major extensió a mitjans de comunicació.

Per Tecnonews / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada