La FAN ultima els darrers detalls organitzatius per als JPEE

Eugeni Ballarín, director de la competició (FAN)
Eugeni Ballarín, director de la competició (FAN)

La Federació Andorrana de Natació (FAN) i el Comitè Olímpic Andorrà (COA) van visitar aquest dimecres, per última vegada, la piscina dels Serradells. Les dues parts van acabar de perfilar els darrers detalls logístics de cara a l’inici del muntatge de la competició dels Jocs dels Petits Estats d’Europa que es posen en marxa el dia 26 de maig al Principat.

Eugeni Ballarín, director de la competició, va destacar en declaracions a la federació que “teníem clar que aquesta era una competició important per als nedadors d’aquests països i, per tant, vàrem voler fer el millor desplegament possible perquè la competició estigués al nivell de les competicions internacionals”.

En aquest sentit, Ballarín –que ha estat responsable organitzatiu de competicions de primer nivell com els europeus o mundials que s’han disputat a Barcelona– ha apuntat que l’inici del muntatge serà el dia 21 o 22 de maig.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]