La FACA aposta per potenciar la col·laboració entre els comerciants de cara a futures nits blanques

comerçEl president en funcions de la Federació d’Associacions de Comerciants d’Andorra, Antonio Miralles, ha qualificat la shopping night del passat dissabte com ‘un encert’, ja que ‘els possibles dubtes que tenien els comerciants s’han dissipat i hem estat capaços d’atraure la gent a l’avinguda Carlemany’, però ha afegit que, després d’aquesta prova pilot, ‘s’haurà de trobar un nexe que aglutini tots els establiments que hi participin’.

Miralles considera que la nit blanca del passat dissabte va servir per demostrar que ‘són capaços d’atraure gent a l’avinguda’, però que en vista a futures edicions, ‘millores com cartells explicatius del que hi ha a cada lloc o una major coordinació entre les ofertes dels participants’ podria fer que l’èxit encara fos més gran. El president en funcions de la FACA assegura que ‘han fet que la gent vagi a Carlemany’, però que ‘ara s’ha d’aconseguir crear un lligam entre el públic i el producte perquè comprin’.

Per la seva banda, Esther Santuré, presidenta de l’associació de comerciants CarlemanyCalidae, ha assegurat que des de l’agrupació ‘es valora molt positivament l’èxit de la shopping night del passat dissabte’, però volen desvincular l’èxit d’aquesta campanya amb el fet que s’hagi fet ara que s’ha tancat una part de l’avinguda al trànsit rodat. Assegura que ‘una nit com aquesta es podia haver fet abans, la prova és que tothom ha respost molt bé, i no cal tenir una avinguda 100% per a vianants per fer accions de dinamització com aquesta’.

Santuré també ha assegurat que ‘és un bon començament’, però que s’hauria d’intentar ‘no passar-se fent moltes shopping nights perquè podria saturar a la gent i treure-li l’encant de ser un esdeveniment exclusiu’. Sobre aquest tema, Miralles creu que se’n poden seguir fent ‘sempre i quan s’aportin novetats que segueixin despertant l’interès dels usuaris, però que per poder aconseguir-ho ‘s’haurà de tirar d’imaginació’.

TOTES LES NOTÍCIES