La Comissió Assessora de La Molina analitza l’èxit de la millor temporada de la història

La Comissió Assessora de La Molina es va reunir el 25 d’abril per analitzar els bons resultats de la temporada 2017-18, marcada per les intenses nevades així com una encertada reestructuració de tarifes i franges d’edat aplicades per segona temporada consecutiva. 
 
El paper de la Comissió Assessora per a la millora constant de l’estació és clau en el territori i la xarxa empresarial de muntanya. Aglutina els agents econòmics i institucionals de la Cerdanya, el Berguedà i el Ripollès. La seva feina està centrada en l’anàlisi i l’evolució del servei i les prestacions que s’ofereixen a La Molina, estació gestionada pel Grup FGC, i dona cabuda a 87 negocis, bàsicament pimes del Pirineu Català.
 
El president d’FGC, Enric Ticó, es va manifestar molt agraït a tots els membres de la Comissió Assessora pel seu suport a la gestió d’FGC i als treballadors de La Molina. Va afegir que “gràcies a la bona feina de la gent de La Molina, i al suport del territori, hem assolit els millors resultats de l’estació”.
 
Aquest hivern ha destacat per haver estat el millor en la història de l’estació degana de la Península Ibèrica, gràcies als preus competitius adaptats a les necessitats de tots els usuaris buscant apropar la neu a tothom. La reestructuració de les tarifes ha comportat també un canvi en les franges d’edat que ha beneficiat els més joves, els forfets de temporada per al segon resident. Destacar també la inversió en la modernització de la producció de neu, com els nous canons de Torrent Negre, que assegura les principals connexions de l’estació i serveis afegits com l’adequació d’un aparcament per a autocaravanes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.