Redefinir la marca Andorra. Aquest és l’objectiu d’una iniciativa de la CEA en la qual es vol implicar tota la societat i posteriorment copsar quina és la imatge del Principat a l’exerior. La iniciativa compta amb el suport del sector públic.

La CEA ha creat una comissió per treballar la iniciativa, que ja ha celebrat dues sessions de treball. Una d’elles ha comptat amb la participació d’Actua. L’entitat considera que cal redefinir la marca Andorra tenint en compte la transformació que del país en els últims anys donar a conèixer internacionalment els aspectes positius.

El president de la comissió Marca Andorra de la CEA, Pere Augé, indica que en una primera fase l’entitat ha dissenyat un qüestionari destinat a analitzar quina és la percepció que té del país la gent que hi viu i que pot respondre qualsevol ciutadà. Es demanen “cinc fortaleses, cinc debilitats, cinc oportunitats i cinc amenaces i sobre aquesta base treurem unes primeres conclusions”.

Incentivar la inversió estrangera al país és un dels objectius. Amb els resultats de l’enquesta, que es pot descarregar a través de la pàgina web de la CEA, en una segona fase es demanarà a empreses de fora la seva opinió sobre la imatge que els ciutadans tenen del país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada