Com ja és conegut, la Confederació Empresarial Andorrana, per tal d’impulsar el projecte de redefinició de la Marca Andorra, va realitzar una enquesta d’àmbit nacional mitjançant la qual es va tractar de definir un DAFO (Debilitats, Amenaces, Fortaleses i Oportunitats) del que la ciutadania andorrana pensava sobre el seu país, a part de pronunciar-se sobre els eventuals països en què Andorra es podia emmirallar i quins mitjans contribuïen en positiu o en negatiu a projectar la imatge d’Andorra l’exterior.

La CEA sobre la base dels resultats de la primera enquesta, quins detalls seran àmpliament explicats en l’acte de presentació de la Memòria CEA 2016 que tindrà lloc a la Sala Consòrcia del Centre de Congressos el proper dia 29 de març a les 19h, ara engega una segona enquesta, aquest cop d’àmbit internacional amb la finalitat d’enquestar a gent de tot el món que d’una o altra forma coneixen el nostre país.

Aquesta enquesta, sota el títol de: “I tu cóm veus Andorra?” impulsa un qüestionari en quatre idiomes i molt fàcil i ràpid de contestar dirigit a gent de tot el món i amb el que es pretén saber quins són els aspectes que valora d’Andorra, les seves fortaleses que el caracteritzen i aquells aspectes que poden esdevenir una oportunitat de futur pel nostre país, i és clar, si a partir d’aquesta opinió li atrauria residir o invertir a Andorra.

A través de la web de la CEA on es troben els enllaços en quatre idiomes, s’hi pot accedir amb tota facilitat. L’objectiu és que aquesta enquesta internacional tingui la difusió adequada i esperem la màxima col·laboració de tothom. De fet, si la primera enquesta anava dirigida a conèixer l’opinió dels ciutadans andorrans, aquest cop, més enllà que aquests també s’hi puguin pronunciar, necessitem que tots ells en facin la màxima difusió fent-ho extensiu a contactes internacionals, companys, amics, familiars, que coneguin o hagin conegut Andorra directament o indirecta.

L’enquesta s’ha posat en marxa el dia 6 de març i estarà disponible a la web de la CEA fins el dia 7 de maig, data en què es donarà per definitivament tancada i s’iniciarà l’anàlisi dels resultats obtinguts el quals alhora es contrastaran amb els ja obtinguts a nivell nacional per tal d’elaborar a posteriori una visió de futur con element clau de la futura Marca Andorra.

(Text: CEA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada