La CASS vol conèixer la satisfacció dels seus afiliats

Després de realitzar 2 dinàmiques de grups amb diferents perfils d’assegurats i 5 entrevistes personals amb empreses del país, s’han validat uns qüestionaris sobre les temàtiques que són de més interès pels afiliats de la CASS.

Entre aquestes temàtiques es segueix monitoritzant els canals de contacte amb la CASS, la valoració dels diferents serveis oferts i el coneixement del funcionament de la CASS entre els assegurats i les empreses o compte propi.

A partir d’avui s’iniciarà un total de 650 entrevistes telefòniques a assegurats i 250 a empreses o compte propi. Amb aquestes dades s’analitzarà la evolució de la satisfacció dels afiliats, comparant-ho amb les dades dels anys 2017 i 2018.

També s’analitzarà si les mesures correctives posades en pràctica els anys anteriors han complert els objectius, i s’estudiarà les noves mesures a aplicar. Es preveu que els resultats de l’enquesta de satisfacció es presentin a finals d’any.

TOTES LES NOTÍCIES