La CASS fa enquestes de satisfacció per millorar l’atenció als usuaris

La  Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) ha informat que ja s’han iniciat les enquestes de satisfacció per tal seguir millorant en el servei d’atenció a l’usuari. 

En aquest sentit, s’han realitzat dues dinàmiques de grup amb afiliats i 4 entrevistes a empreses del país.

“Aquesta primera acció ha permès redactar uns qüestionaris en base als principals neguits detectats”, segons ha informat l’empresa parapública en un comunicat.

També s’ha iniciat la segona fase de l’estudi de satisfacció on es realitzaran 600 trucades a afiliats i 200 trucades a empreses, en base dels qüestionaris anteriors.

S’estima que durant el mes de desembre es podran presentar els resultats de l’estudi.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.