La campanya turística de Catalunya acumula un palmarès de 5 Grand Prix en festivals internacionals

La campanya de promoció turística de Catalunya ha rebut el Grand Prix a millor pel·lícula de l’Istanbul International Tourism Film Festival. El certamen, un esdeveniment cultural sobre films turístics que té lloc anualment a la capital de Turquia, es converteix en el cinquè festival que concedeix aquesta distinció a la peça promocional de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) “La Ruta de l’Atzar”. El jurat, format per directors, productors i altres professionals del món cinematogràfic i de la comunicació, han concedit a la ja premiada campanya turística de Catalunya aquesta distinció.
 
El director general de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) Xavier Espasa s’ha mostrat molt satisfet amb l’acceptació que ha rebut la campanya a nivell internacional i ha assegurat que “Des de la Generalitat, fa molts anys que coneixem el potencial de l’audiovisual i les noves tecnologies com elements indispensables per a la promoció turística de qualitat vehiculada a través d’un suport fílmic que evoca emocions fent ús de l’storytelling.” i que “No entenem la promoció de Catalunya sense tenir en compte aquest format. L’audiovisual permet explicar la nostra destinació al món perquè viatgers d’arreu coneguin l’experiència de visitar casa nostra. Les imatges són un element molt potent i diferenciador que permeten mostrar la bellesa i les característiques que ens fan una terra singular.”
 
L’Istanbul International Tourism Film Festival és membre del Comitè de Festivals de Films Turístics (CIFFT), un circuit de festivals turístics d’arreu del món que compta amb 16 membres, entre els quals es troben el Cannes Corporate Media and TV Awards o el New York Film Festival, entre d’altres.
 
Els reconeixements rebuts a Estambul s’afegeixen al palmarès de 4 Grand Prix i 3 premis més per a “La Ruta de l’Atzar” acumulats en els darrers mesos en diversos festivals internacionals també membres del CIFFT.

TOTES LES NOTÍCIES