Andorra Turisme ja ha definit la propera campanya de promoció turística que començarà al mes de maig, i que enguany presenta un nou eslògan: Una història que comença en blanc. L’atractiu d’aquesta nova campanya ja no seran diners per gastar al Principat sinó que se sortejaran estades completes que combinaran el trasllat, l’hotel, les activitats a realitzar i un xec de 3.000 euros per gastar en els establiments adherits. Això sí, en aquesta ocasió el premi serà diferent per als residents que per als visitants.

Tal com ja va anunciar el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, la campanya de turisme del maig serà diferent que les darreres que s’han fet. Canvia el lema i també els premis.

El lema de la campanya de primavera, que durarà del 25 d’abril al 2 de juny, serà ‘Una història que comença en blanc’. S’ha triat aquesta frase perquè és la manera d’anunciar el premi que es donarà als guanyadors dels sortejos, que es promociona com un ‘xec en blanc’.

El premi serà diferent per als visitants que per als residents. De fet, el sorteig setmanal repartirà dos premis per a visitants i un per als residents. Per als turistes, el premi serà una estada a Andorra en la que ells podran triar ‘com i quan passar les seves vacances’. El premi inclourà cinc nits d’estada en un hotel de quatre estrelles per a quatre persones en règim de mitja pensió, els trasllats d’anada i tornada a la ciutat de procedència, activitats com esquí, benestar, o oci, depenent de la temporada, i un xec de 3.000 euros per gastar als establiments adherits a la campanya. Així, el que es vol oferir és una estada completa i feta al gust dels visitants.

Per als residents, el premi del sorteig serà únicament el val de 3.000 euros per gastar als establiments adherits a la campanya, ja que es considera que els altres complements del premi no són necessaris per als que ja viuen a Andorra.

El procediment, però, és el que no canvia respecte a les edicions anteriors, ja que els clients dels establiments adherits a la campanya rebran les butlletes per cada 30 euros de compra, i entraran al sorteig registrant la butlleta al web d’Andorra Turisme.

Des d’Andorra Turisme s’ha demanat a tots els establiments que se sumin a aquesta iniciativa, i en aquesta mateixa línia s’ha expressat el president de l’associació Iniciativa Publicitaria del Pas de la Casa, Jean Jacques Carrié, que ha recordat que aquestes promocions són positives per a tot el país. Per això ha demanat més implicació dels comerciants del Pas de la Casa i ha assegurat que des de l’associació es farà tot el possible per animar el poble en aquesta època de temporada baixa.

1 comentari

  1. PATETIC !! Encara hi ha gent que pensa qu’aquest estil de publicitat fa pujar els turistes a Andorra ???? Demano als promotors d’aquesta broma si ells farien un viatge a Barcelona nomes per participar a una rifla de barri ??? Hem de pagar impostos per aixo ?? Prou !! Betim, millor que tornis a Port Aventura, t’has equivocat de lloc !!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada