Més d’un centenar de turistes han participat en la campanya de promoció #ordinosanta als carrers de la capital. L’acció va tenir lloc els dies de Setmana Santa, del dijous 28 al dissabte 30 de març, a la façana d’Andorra Telecom. Durant tres dies es van realitzar un total de 208 fotos amb turistes, de procedència espanyola en un 95% i francesa en un 5%, que venien en família o grups d’amics. Tots ells van ser obsequiats amb un regal de marxandatge de la parròquia per deixar-se fotografiar.

Les imatges realitzades es van projectar a la pantalla d’Andorra Telecom, de manera que els turistes podien veure els flaixos de forma immediata, i incorporaven marcs amb diferents elements de la parròquia d’Ordino fàcils d’identificar. El dia amb una participació més alta va ser dissabte, en què es van fer 79 fotos, divendres se’n van fer 70, i el primer dia de la promoció, 59.

El Comú recorda que la col·laboració entre el Departament de Turisme i Andorra Telecom ha anat més enllà amb l’aportació de continguts turístics per donar a conèixer la parròquia en un lloc cèntric durant un període de gran afluència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada