La Cambra organitza un ‘retail tour’ a Tòquio

La Cambra de Comerç organitza del 2 al 6 de juny un ‘retail tour’ a Tòquio. Les inscripcions ja estan obertes. La capital japonesa se suma a Londres i a Nova York en les destinacions triades per la Cambra. Tòquio és una ciutat líder en tendència, dinamisme i vitalitat. Els espais comercials i de restauració es caracteritzen per la innovació, la sobrietat i el minimalisme del seu disseny, no exempts, però, d’atreviment i sorpresa.

La fusió de l’estil més pur japonès amb el disseny occidental fan de Tòquio una ciutat amb personalitat pròpia. Ofereix als empresaris una explosió de creativitat i innovació; treballa, al mateix temps, diferents targets, com ‘teenagers’ i l’home, que en els mercats occidentals no estan tan desenvolupats. És una ciutat que s’anticipa al futur del sector comercial.

Els participants coneixeran les noves estratègies que s’estan desenvolupant en el sector del ‘retail’ perquè puguis adaptar-les als nous hàbits del consumidor actual. Durant el viatge recorreran els millors carrers comercials de la ciutat i visitaran les botigues de referència acompanyades per Maria Segarra i Stella Canturri. Maria Segarra va iniciar la seva trajectòria professional l’any 1992 i sempre ha estat lligada al món del comerç. Primer, en pràctiques a la Cambra de Comerç de Barcelona, després com a assessora de diverses empreses de ‘retail’. L’any 2013 va rebre el Premi Fundació Barcelona Comerç. Actualment és sòcia i directora d’Intueri Consulting. Stella Canturri, per la seva part, és responsable de formació continuada, comerç i turisme de la Cambra de Comerç. És màster en ‘business administration’ per l’Schiller International University.

TOTES LES NOTÍCIES