La Cambra de Comerç i el MWC organitzen una sessió centrada en el retail

El Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Cambra, i amb el patrocini d’Andorra Telecom, Actua, Golden Tulip Andorra Fènix i TdA, organitza aquesta acció formativa, que tindrà lloc el dia 27 de febrer al World Mobile Congress de Barcelona, i els dies 20 i 21 de març a Andorra.
 
Els objectius són que l’assistent pugui descobrir, des d’una perspectiva centrada en el sector retail:
•Les noves tendències i l’evolució de les seves necessitats en l’era digital.
•Els nous models de relació entre els diversos actors i la creació de nous ecosistemes.
•Com millorar els productes i serveis (B2B/B2C) del negoci amb les últimes innovacions i avanços tecnològics rellevants per al sector.
•Com optimitzar els processos interns en el negoci per guanyar en agilitat.
•Casos d’èxit per obtenir exemples clars i traçar línies d’actuació en el sector.
•Territoris d’oportunitat per a la teva empresa a través de workshops dedicats.
L’objectiu principal és inspirar l’assistent perquè comenci a conèixer solucions altament innovadores del sector, alhora, disposi d’una acreditació de 4 dies per al Mobile World Congress, que inclou la participació en una sessió sobre les últimes tendencies del sector retail, un cafè networking i un tour guiat pels estands de les empreses més rellevants.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.