La pluja ha fet acte de presència durant el tret de sortida a la tercera edició de la Braderie del Pas de la Casa, o Mercat de les Oportunitats. De fet, el comportament de la meteorologia durant el cap de setmana serà un dels aspectes dels quals estaran més pendents els organitzadors, Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, tal com ha reconegut el seu responsable, Jean Jacques Carrié. Tot i això, Carrié ha declarat que esperen superar la quantitat de visitants de l’any passat que van ser entre 25.000 i 30.000 segons les xifres oficials.

Per publicitar l’esdeveniment han centrat els esforços en tota la zona del sud de França, principalment Tolosa, Carcassona i Perpinyà. El responsable d’IP ha assegurat que al llarg del cap de setmana unes 160 botigues treuran la seva parada al carrer per posar a la venda els seus productes a un cost molt baix, fins a un 80% menys. A l’acte hi han assistit el cap de Govern, Toni Martí, i els cònsols major i menor d’Encamp, Jordi Mas i Jordi Torres, acompanyats de bona part de la corporació.

Sota una pluja persistent s’ha inaugurat aquest divendres al migdia la tercera edició de la Braderie del Pas de la Casa, o Mercat de les Oportunitats, amb l’objectiu de superar el nombre de visitants de l’any passat que es van situar entre 25.000 i 30.000.

El responsable d’Iniciativa Publicitària, organitzador de l’esdeveniment, Jean Jacques Carrié, ha explicat que tot i disposar de menys diners han fet força publicitat al sud de França, i concretament en ciutats com Perpinyà, Tolosa o Carcassona.

Carrié també ha explicat que hi participen un total de 160 establiments del Pas de la Casa que treuen al carrer les seves ofertes que poden arribar a descomptes de fins al 80%. Per aquest motiu les principals vies del Pas estan tallades al trànsit rodat.

Iniciativa Publicitària disposa d’una subvenció pública de 24.000 euros per fer totes les activitats de l’any. Carrié ha explicat que a part de la Braderie també organitzen un altre esdeveniment durant la temporada d’hivern, però que l’objectiu que cerquen és consolidar una activitat cada mes i mig.

El cònsol major d’Encamp, Jordi Mas, ha dit que des del Comú acompanyen una iniciativa privada que van idear per dinamitzar el comerç en temporada baixa. Ha qualificat la campanya que realitza IP de ‘molt important’ i que ‘es fa conèixer a França’, i ha valorat que es busquin les dates de celebració en funció del calendari d’activitats francès per poder captar l’atracció de més gent.

Qui també ha volgut ser present durant la inauguració ha estat el cap de Govern, Toni Martí, que en una entrevista a France 3 ha explicat que volia donar suport explícit a iniciatives privades d’aquestes característiques en uns moments de molta complexitat econòmica.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada