La Biblioteca Pública del Govern convoca el Concurs dels Oscars 2023

Dibuix representant el lliurament de premis als Oscar (Freepik)
Dibuix representant el lliurament de premis als Oscars (Freepik)

El Servei de Videoteca de la Biblioteca Pública del Govern ha posat en marxa el Concurs dels Oscars 2023. Per a participar-hi només cal omplir la butlleta tipus travessa que es pot recollir a l’entrada de la Biblioteca o descarregar al final d’aquest mateix article, en què es proposa escollir un guanyador entre 8 categories: millor pel·lícula, millor director, millor actor, millor actriu, millor pel·lícula d’animació, millor actriu de repartiment, millor banda sonora original i millor pel·lícula internacional. S’accepta una butlleta per persona lliurada a la Biblioteca Pública del Govern o rebuda per correu electrònic fins l’11 de març a les 13.30 h.

Es premien els tres concursants que hagin obtingut el nombre més gran d’encerts, segons els resultats de la cerimònia dels Oscars, que tindrà lloc el dia 12 de març. Els premis consisteixen en lots de llibres, DVD, bandes sonores i entrades per al cinema, amb la col·laboració dels cinemes Illa Carlemany i del Cineclub de les Valls.

El concurs és obert a tothom, a partir de 13 anys, residents al Principat d’Andorra, i té per finalitat, entre d’altres, apropar a tothom al món del cinema i promoure el servei de préstec de documents audiovisuals.

La Biblioteca Pública del Govern compta amb un fons de films i documentals de gairebé de 4.200 dvd i blu-ray que són de préstec gratuït per a tots els usuaris amb carnet. El fons es pot consultar al web de la Xarxa de biblioteques.

Les butlletes es poden descarregar del webwww.catalegbiblioteques.ad.

TOTES LES NOTÍCIES