Josep Bringué-Ivan Bringué molt superiors a Beixalís – la Massana

margaritUna temporada més l’abocador de Beixalís – La Massana va ser l’escenari d’una de les proves de la Copa TT XTREM Andorra. En aquesta ocasió Josep Bringué-Ivan Bringué (Suzuki Sanurai) van aconseguir un espectacular triomf en les dues proves disputades i en conseqüència en el global del meeting.

El podi de la jornada van compartir amb Joan Choy-Marc Choy (Nissan Patrol GR) que van aconseguir la segona plaça per la minsa diferència de 36 punts respecte als tercers classificats, Alfons Margarit-Sergi Martinez (Nissan Patrol GR).
En la llista d’inscrits de la prova de Beixalís 2016 solament hi havia vehicles de la categoria Preparats. És evident doncs que durant la jornada es van trobar a faltar les evolucions de les millors mecàniques de l’especialitat, en concret els equips de la categoria XTREM.

Quant al desenvolupament de la prova, es va seguir el que està establert en el reglament esportiu de la present edició de la Copa TT XTREM Andorra. Així doncs, es van disputar dues proves vàlides, per separat, per a l’esmentat campionat, En cada prova van ser 7 les zones a superar, la majoria (6) marcades en un escenari natural. Entre les 10 i les 14 hores es van disputar en un sentit i a partir de les 15 hores en sentit invers. També es va mantenir el temps màxim per realitzar cadascuna de les zones en 30’.

Com queda dit a Beixalis-La Massana, J. Bringué-I. Bringué  no van donar opció als seus rivals i es van adjudicar el triomf de manera clara. En la primera carrera, amb els campions 2015 de la categoria preparats (D. Choy-S. Troguet) com a rivals directes mentre que a la tarda van ser els catalans Margarit-Martinez els que més es van acostar als vencedors.

J. Choy – M. Choy van saldar la seva participació en la prova de La Massana amb la tercera posició en cadascuna de les carreres disputades.

Cal ressaltar que, el tàndem Choy-Troguet pràcticament va quedar inèdit en la la disputa de la segona carrera. Un trencament mecànic en l’eix posterior, que van intentar reparar sobre en el mateix escenari, solament els va donar l’opció a disputar dues de les set zones del traçat.

Precisament van ser varis els equips que van tenir problemes en les seves mecàniques, Marc Baró responsable dels controls de la cursa ens donava la seva opinió: “Són situacions que cal considerar com a normals en la competició. Els pilots exigeixen molt a les seves mecàniques i de vegades aquestes no resisteixen. Crec que el recorregut, amb el traçat sec, ha estat en bones condicions per competir. La situació hagués canviat si hagués fet aparició la pluja, amb la terra mullada cal tirar més “cabrestant” i les mecàniques sempre pateixen més mentre que en sec pilotant es poden salvar molts dels obstacles”.

Text i foto: FotoEsport

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.