Després d’un temps en què afloraven nombrosos models de xarxes socials en què els temes i motius que impulsaven la creació d’una comunitat virtual eren diversos, es va acabar conformant un model en el que Facebook i Twitter eren les dues veritables xarxes socials del moment. Es va tractar d’una espècie de sanejament en què les dues firmes més potents van sobreviure la neteja de xarxes socials.

Res feia pensar que una altra xarxa social es colaria dins d’aquest duo. Encara que no es tracti explícitament d’una xarxa social autònoma ja que depèn de Facebook, podem afirmar que Instagram és la tercera via en el món de les xarxes socials.

La companyia a més ha arribat a quotes importants d’activitat en els últims mesos. D’aquesta manera si al febrer assegurava comptar amb un total de 100 milions d’usuaris actius, al juliol la xifra s’elevava fins als 130 milions, ara, després de la reentrada al curs, Instagram assegura haver assolit la sorprenent xifra de 150 milions d’usuaris actius.

L’eufòria de la companyia ha fet que l’equip Instagram llancés un missatge d’agraïment als 50 milions d’internautes que s’havien incorporat a la xarxa social recentment. No obstant això sembla normal que sigui l’estiu, època en la qual compartir fotografies de les vacances amb altres, el moment en què Instagrama hagi assolit els 150 milions d’usuaris. Caldrà esperar si la companyia manté els seus números en les èpoques fredes i avorrides de l’any.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada