El  contact center internacional ESPIC, amb seu a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha experimentat un important creixement al llarg del seu primer any de vida. La consolidació de la cartera de clients i el suport als serveis d’atenció al client d’una important multinacional de components informàtics han permès la incorporació de 19 treballadors més. La plantilla ha passat dels 28 efectius el febrer del 2015 als 47 aquest gener, un increment del 68 per cent.

ESPIC presta actualment els seus serveis a quatre grans empreses del país, la companyia internacional d’òptica Indo i la marca de components informàtics D-link. En el trascurs de les pròximes setmanes, hi ha prevista la incorporació de 5 agents més que elevarien el nombre de treballadors fins els 52.

ESPIC ha assumit els serveis d’atenció telefònica de D-Link al Regne Unit, Portugal, Espanya, França i Itàlia. Això ha comportat la incorporació de treballadors amb gran domini d’aquestes llengües i de professionals amb formació en informàtica.

De les 19 incorporacions, cinc s’han prodüit amb la intermediació del Servei d’Ocupació del Govern.Les noves necessitats d’espai han dut el Consell d’Administració d’ESPIC a decidir l’ampliació de les seves instal·lacions a la segona planta de l’edifici Els Arcs de la Massana.

El director d’ESPIC, Joan Foix, ha valorat com a molt positiva l’evolució que “demostra no tan sols la confiança mostrada per empreses andorranes sinó que es pot prestar, des del país, un servei de qualitat i competitiu al mercat internacional”.

Espic és fruit de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding (Medios i Servicios Telemáticos, SA). La creació del contact center forma part del procés de diversificació econòmica iniciat per Andorra Telecom.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada