Illa Carlemany celebra el quart aniversari amb un nou web

El quart any de vida del centre comercial illa Carlemany coincideix amb la renovació de diferents aspectes: un nou web www.illa.ad, i l’obertura d’una terrassa exterior. Per celebrar aquest quart aniversari, el centre comercial llança una campanya publicitària en la qual nou infants del país que celebren els seus quatre anys en són els protagonistes. Com cada any, durant l’aniversari es repartiran premis directes entre els compradors (40.000 euros en vals de compra), i en aquesta ocasió també es premiarà la fidelitat a través de la nova plataforma del web i de les xarxes socials. Després de quatre anys, des del centre comercial s’ha posat un especial èmfasi en corregir aspectes de funcionament.

Coincidint amb el quart aniversari del centre s’ha renovat la imatge del web. Els aspectes més destacats són la creació d’un blog informatiu, que s’actualitzarà amb contingut relacionat tant amb botigues i marques del centre comercial, com amb altres informacions relacionades amb Andorra. L’objectiu és que aquest blog esdevingui un punt de referència per als compradors, tant del Principat com de fora, on trobaran informació molt útil per a les seves compres. Un altre aspecte a destacar serà l’agenda d’esdeveniments en què els internautes podran consultar tots els actes programats al centre comercial.

Durant l’últim any s’ha fet un esforç per millorar la restauració i la secció de l’hipermercat, de manera que s’ha diversificat molt més l’oferta gastronòmica del centre. S’ha obert el restaurant El Rebost ibèric, que ofereix un servei de carta i de menú, amb plats molt elaborats i cuina de mercat. També s’ha inaugurat The Burger Lounge, un nou concepte d’hamburgueseria on es té especial cura de la qualitat i procedència de la carn, l’elaboració amb combinacions de gustos i sabors i el recomanat acompanyament d’un gintònic.

La nova terrassa serà la gran novetat d’aquest estiu, i està situada a la planta 2. Aquest mirador té uns 53 metres quadrats i s’hi accedeix per dos llocs: pel restaurant El Rebost ibèric i pel Cafè di Fiore. La terrassa té unes magnífiques vistes a Escaldes, i és molt assolellada i acollidora.

Seguint amb la renovació en l’aspecte alimentari, Caprabo obrirà una botiga de 1.820 metres quadrats al Centre Comercial illa Carlemany en règim de franquícia. Es tracta de la botiga franquiciada de Caprabo més gran i dóna feina a més de 60 persones. Està previst que la nova botiga, que substitueix al Monoprix, obri les seves portes a mitjans de juliol.De la seva banda, Cal Marquet, establiment de delicatessen, amplia les seves instal·lacions.

Des de la seva obertura, el centre comercial ha sofert canvis en els establiments comercials. Tot i així, hi ha un elevat nombre de locals que es mantenen des de l’obertura: aproximadament el 70% dels operadors es mantenen (més de 40 locals) des de la inauguració del centre comercial, fa quatre anys. A més, per a illa Carlemany és una satisfacció poder dir que el 100% dels locals estan ocupats o s’ocuparan en un breu espai de temps.

A banda de les millores ja esmentades, durant l’any s’han fet diverses reformes que han servit per millorar considerablement el funcionament del centre. Així, es van instal·lar dues escales mecàniques addicionals, que descongestionen el trànsit dels ascensors panoràmics. Amb el canvi d’entrada del pàrquing interior pel carrer la Valira, també s’ha hagut de modificar el circuit intern dels vehicles. Des d’aquest hivern, a més, el centre acull el punt d’informació i venda de forfets de Grandvalira.

Pel que fa a les xarxes socials, el canal Facebook compta amb gairebé 7.000 seguidors, a Twitter hi són presents amb 2.000 followers, i també interactuen a Instagram, Pinterest i Flickr.

Per a la formalització de la campanya del 4t aniversari d’illa Carlemany s’ha comptat amb la participació de nou infants andorrans que, com illa Carlemany, també fan quatre anys. S’ha defugit el simple recurs publicitari, amb l’objectiu de cridar l’atenció i centrar-se d’aquesta manera en formar part de la vida activa i social d’Andorra. A més d’aquesta vessant integradora, des del centre ressalten que és obvi que no hi ha res que simbolitzi amb tanta força el futur que un infant.

D’altra banda, l’imminent tancament al trànsit rodat de l’avinguda Carlemany suposa un repte per a illa Carlemany. Tot i que el centre comercial de per si ja és per a vianants, el fet que el carrer es tanqui i no hi passin vehicles suposarà un esforç extra, ja que l’objectiu serà fer entrar els visitants, per continuar amb la dinàmica actual. Així, des del centre no s’estalviaran recursos per fer més atractiu l’interior de l’edifici, i per idear noves accions dinamitzadores que atreguin més públic.

Seguint amb la dinàmica d’edicions anteriors, illa Carlemany premiarà els consumidors que durant les dates de l’aniversari (del 29 de juny fins al 17 de juliol) comprin als establiments del centre. Així, es podran aconseguir vals de compra de 3, 4, 5 i 10 euros per a les seccions de restauració i oci, serveis, supermercat i moda, complements i llar i 44 abonaments trimestrals per al gimnàs NEXT Health Club del centre comercial.

També hi haurà el sorteig de 10 vals de 400 euros. En aquest cas, seran 5 vals a sortejar entre tots aquells que, durant el mes de juliol, s’inscriguin a la base de dades via web i 5 vals més pels que ho facin mitjançant l’aplicació creada expressament al Facebook.

TOTES LES NOTÍCIES