Igualtat entre el digital i el tradicional

La desaparició dels vells mitjans de comunicació és una cosa que està destinada a succeir. Mentre la venda de discos ja s’ha convertit en una cosa que a Espanya molt pocs fan, ara el món digital amenaça amb acabar amb els llibres en format paper.

A la pregunta de si la vella guàrdia podrà evitar la seva desaparició, cada vegada són més els informes que dictaminen que això és impossible. Sobreviuran aquells objectes que han creat un efecte sentimental sobre els usuaris.

Així el llibre, igual que succeeix amb el vinil, pot convertir-se en un objecte de culte però mai ser la del gran producte de masses que va ser antany.

Segons l’informe KPMG International 2013 Digital Debat presentat en el context del Fòrum Econòmic a Davos, a dia d’avui, el consum que els espanyols fan dels mitjans digitals i dels mitjans tradicionals està equiparat en nombre d’hores.

Si en aquest sentit la paritat perviu, no ho fa en el terreny de la despesa que els consumidors destinen a cadascun dels àmbits.

D’aquesta manera els espanyols destinen tres vegades més de diners a adquirir els productes de continguts tradicionals.

L’estudi que no només se centra a Espanya, determina que als Estats Units i Europa la despesa en continguts digitals també ha vist un augment. Així, mentre al país americà els diners destinats a la compra de revistes digitals ha augmentat en un 37 per cent, a Europa ho ha fet en un 20 per cent.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES