Confort
Vehicle amb carrosseria de tot terreny, l’Honda HR-V té una presència imponent, tot i que és més petit que el CR-V. Tot i amb això, l’habitabilitat és superior a la d’altres vehicles de similars característiques del seu segment.

L’HR-V es pot escollir amb tres nivells d’equipament: Comfort, Elegance i Executive, aquest últim amb sostre solar de sèrie. En qualsevol dels casos, els acabats estan extremadament cuidats i a nivell tecnològic es cobreixen totes les necessitats del conductor i dels acompanyants.

És comú en totes les opcions disponibles, el sistema de fre d’estacionament elèctric, l’assistent de frenada en ciutat, el climatitzador automàtic, i el sistema de connexió Bluetooth. L’ordinador de viatge amb pantalla en color, els retrovisors exteriors tèrmics, l’ordinador amb ajustament horitzontal i vertical. Els alçavidres elèctrics al davant i al darrere i el sensor de llum són altres dels detalls de sèrie de l’equipament comú en tots els acabats.

A més a més, el maleter, amb 470 litres de capacitat té unes excel·lents dimensions.

Motor
L’Honda HR-V equipa un propulsor a benzina atmosfèric d’injecció directa i un altre dièsel.
D’una banda, el motor a benzina és l’1.5 VTEC de 130 cavalls. El propulsor acredita una velocitat punta de 192 km/h, una acceleració de 0 a 100 en 10,2 segons i un promig de consum de 5,6 litres als 100.

Pel que fa a la opció dièsel, estem parlant de l’1.6 DTEC de 120 cavalls, amb velocitat màxima de 192 km/h, acceleració de 0 a 100 en 10 segons i consum mitjà combinat de 4 litres als 100.

Aquests blocs poden anar acoblats a un canvi automàtic de variador continu, que funciona amb gran suavitat en ciutat; i també a un altre de manual de sis relacions.

Seguretat
Quant a l’equipament de seguretat, l’HR-V equipa de sèrie coixins frontals per al conductor i el passatger, de cap al davant i al darrera i laterals davanters. Els ancoratges Isofix es troben en els seients posteriors exteriors. També s’hi ha d’afegir l’antibloquejament de frens ABS, l’assistent a la frenada i d’engegada en pendent, el control d’estabilitiat, el limitador de velocitat, la distribució electrònica de frenada i els recolzacaps actius.

Per El Tot Granollers / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada