Grandvalira tanca la temporada 2015-16 amb un 4% més de forfets venuts

Un total de 135 de 135 dies d’obertura. Grandvalira ha mantingut obert el domini esquiable tots els dies previstos del calendari de la temporada 2015-16. Tot i les condicions meteorològiques adverses en el primer tram de temporada, el domini tanca amb un 4% més de forfets venuts respecte la campanya de neu anterior. Així doncs, l’estació andorrana encadena quatre temporades seguides de creixement en nombre de visitants amb una dinàmica moderadament a l’alça dels mercats espanyol, francès, britànic i del nord d’Europa, principalment. Els mercats de proximitat com l’espanyol i el francès han presentat una evolució positiva quant a afluència aquesta temporada. De la seva part, el còmput global que es desprèn del volum d’afluència dels mercats internacionals també ha estat ascendent aquesta campanya de neu amb especial accent en els esquiadors provinents del Regne Unit i dels països nord-europeus.

En una campanya d’hivern marcada per la irregularitat de les precipitacions, els equips de terreny han acumulat més de 1.000 hores de producció de neu de canó i fins a 25.700 hores de màquines trepitjaneu, dos indicadors tangibles que realcen el ritme de treball intens i continu per part del personal tècnic per tal de garantir les millors condicions a les pistes. No obstant això, la distribució de visitants al llarg de la temporada ha estat molt regular, amb una mitjana d’esquiadors alta al llarg de tota la campanya de neu amb pics especials als períodes vacacionals de la Puríssima, Nadal i Setmana Santa, i amb uns mesos de febrer i març amb xifres superiors a d’altres anys.

Grandvalira ha invertit un total de 16 milions d’euros destinats principalment a optimitzar i millorar les experiències dels seus clients i amb l’objectiu de seguir posicionant-se com l’estació de referència del sud d’Europa. Les inversions que han rebut un retorn més destacable són les realitzades i orientades al públic familiar que han suposat que aquest segment de client augmenti en 5 punts percentuals respecte el 2014-15.

El director comercial i de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño, ha valorat amb satisfacció els resultats: “l’estratègia i posicionament marcats són només una part dels bons resultats. Vull fer especial èmfasi a tot l’esforç dels equips de terreny i de comercial en una temporada de neu menys abundant. Les inversions han estat molt ben acollides pels esquiadors. Donem molta importància a les 14.000 enquestes de satisfacció que hem recollit al llarg de la temporada. Són el nostre indicador més fiable de que la percepció de l’experiència a Grandvalira està molt a prop de l’excel·lent (nota de 8,3 de satisfacció global). Ja hem començat a treballar per a la temporada vinent amb l’objectiu de polir qualsevol detall que ens ajudi a millorar l’atenció al client, el punt més important de la nostra filosofia de treball”.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.