Grandvalira rep un 33% més de visitants durant l’estiu

grandvalira

Grandvalira ha incrementat en un 33% el nombre de visitants a l’estiu respecte al mateix període de l’any anterior, assolint els 57.005. Segons el director de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño, “el balanç és extremadament positiu ja que s’ha superat amb escreix l’objectiu d’enguany que passava per augmentar en un 10% el nombre de visitants entre el públic de proximitat provinent de Catalunya, Espanya i el sud de França”.

 Les activitats i propostes que presentaven novetats han estat les que han experimentat un augment de visitants més significatiu. Així, el Family Park de Canillo ha rebut més de 20.000 visites, amb un increment de facturació del 40% respecte a l’any passat. La tirolina ha registrat 1.200 visites en poc més d’un mes des que es va posar en funcionament el passat 10 d’agost, i romandrà oberta durant la temporada d’hivern. Una altra activitat que ha aconseguit convocar més de 4.000 clients és el Kàrting Marc Gené el Tarter que enguany ha inclòs nous karts biplaça per ser conduïts a la vegada amb familiars o amics, suposant un augment del 34% en el nombre de visites a l’activitat.

D’altra banda, el Bike Park Soldeu ha mantingut la xifra de 4.000 visitants respecte l’any passat. Pel que fa al Golf Soldeu ha rebut més de 1.200 golfistes i 10.000 vianants, aconseguint una facturació global superior en un 60% respecte a la temporada 2014-15. Pel que fa a la parròquia d’Encamp, el Funicamp ha rebut un total de 16.257 visitants, un 32% respecte a l’any passat.

Els responsables del domini destaquen els resultats positius a les xarxes socials, especialment a Instagram on s’ha arribat als gairebé 9.000 seguidors. Les dades a Facebook i Twitter també han estat positives al llarg de l’època estival, impactant a una audiència de prop de 800.000 i 360.000 persones respectivament.

(Text i foto: ANA)

TOTES LES NOTÍCIES