Davant la pirateria que fa cinc anys era el major debat que hi havia en el món de les Noves Tecnologies, sembla que el model de Netflix o Spotify ha acabat per convertir-se en hegemònic. Des que va aparèixer la plataforma de música en streaming, han estat diversos els sectors que han volgut organitzar-se d’una manera similar. Des de la premsa fins als llibres han vist opcions semblants a les de Netflix.

És per aquest motiu que tot apuntava a que la plataforma de videojocs llançada per Google, Google Stadia, se semblaria a la plataforma de pel·lícules i sèries online. Stadia, que es llançarà al novembre, no serà això. Així ho ha expressat el director del producte, Andrey Doronichev, després dels dubtes que la plataforma havia suscitat. “El model de distribució que oferirà s’aproxima més al que tenen Xbox o PlayStation”, així mateix Doronichev ha explicat que la versió gratuïta d’accés a la plataforma no comptarà amb videojocs gratuïts.

Stadia serà un mercat de videojocs en el qual es podrà jugar online i en el qual es permetran només funcionalitats socials. En resum, no hi haurà Netflix dels videojocs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada