vol

Hi  va haver un temps en què el sector dels vols i internet era el llunyà oest. Qualsevol intentava ficar-se en aquest mercat buscant els vols més barats i oferint-als usuaris assedegats per viatjar a baix cost.

Aquest temps cada vegada és més llunyà i en part es deu a una maduració del mercat, i en part a l’entrada de Google en ell. La primera signatura del món online poques vegades fracassa (citarem el cas de Google+ per posar un antecedent) i en el cas dels vols s’ha posicionat com una de les referències per als usuaris.

L’avantatge de Google pel que fa a la competència és que la companyia nord-americana domina una enorme base de dades que li permet buscar els vols al millor preu de forma senzilla.

Més avantatge tindrà la companyia quan s’implanti la seva nova actualització a Google Flight. L’internauta podrà elaborar un sistema d’alertes per a determinats vols i Google li oferirà un detallat informe sobre quan pujaran de preu aquests vols i quan és la millor època per comprar-los. La seva base de dades i els registres d’aquesta base de dades fan possible que Google sàpiga com va funcionar el mercat l’any anterior en les mateixes dates i el que és més increïble, a partir de les recerques de milions d’usuaris pot saber quan tenen els internautes planejat viatjar.

El que era el llunyà oest de la competència podria acabar en poc temps convertit en un vedat privat de la major empresa de la xarxa. És el que té comptar amb el cercador més usat del món.

Per Tecnonews / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada