En les últimes setmanes una cosa dolenta ha sobrevolat sobre el qual semblava que havia de ser el desenvolupament lúdic de l’any i fins i tot de la dècada.

Sempre és bo que la gent i els diaris parlin d’alguna cosa. De totes maneres quan es parla massa d’un producte i no sempre es fa per nomenar les seves bondats, la informació que sobre alguna cosa es dóna, pot ser la perdició d’aquell o allò sobre el que s’informa.

És el que està succeint amb les ulleres de Google. Fa una setmana l’empresa més potent de la xarxa va negar que poguessin usar-se les xarxes socials al dispositiu. Semblava una bona opció fins a solucionar qualsevol problema de privacitat que això pugui suscitar.

El problema ha vingut més tard quan els llocs en els quals no es podran emprar les ulleres seran més.

Alguns bars i casinos ja han expressat la seva negativa. De la mateixa manera els responsables de la seguretat vial en Estats Units també han fet la mateixa prohibició. El més interessant ha passat dins del mateix Google. La firma americana ha vetat l’ús de les ulleres en la seva pròpia reunió d’accionistes. Aquest moviment resulta estrany que vindria a ser com si una empresa de menjar prohibís per seguretat als seus propis usuaris menjar el seu propi menjar. No hi ha dubte que això obre un debat profund.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció