blogger

La imatge de Google és una cosa sagrada per al primer cercador del món. Dues notícies referents a la gran transnacional confirmen els intents de la firma per presentar-se com una companyia de forts valors tradicionals.

La primera d’elles és la forta determinació que l’empresa ha pres pel que fa a nus dins de Blogger. Des del 23 de març els usuaris ja no poden compartir a través d’aquesta plataforma, cap imatge de nu o vídeo per a adults. Des de la data en qüestió aquests continguts seran etiquetats com privats i només podran ser vistos pel propietari del blog, els administradors i els usuaris amb els que aquest contingut hagi estat compartit.

La companyia ha recomanat als cibernautes que eliminin els continguts pujats de to perquè d’aquesta manera els seus blocs no passin a quedar ocults. Sorprèn que en un moment en què 50 ombres d’en Grey triomfa a tot el món, Google llanci aquesta mesura tan retrògrada.

La segona de les accions dutes a terme per l’enorme empresa és la d’acostar als menors. El passat 23 de febrer l’firma va llançar el seu Youtube per a nens o també anomenat Google Kids on els més petits podran trobar una extensa biblioteca audiovisual que ha passat tots els filtres de censura.

Qui digui que les empreses no són un ariet de certs ideals polítics menteix o no s’assabenta de res. En ambdues notícies està la prova.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada