La plataforma de videojocs en ‘streaming’ de Google, Stadia, sortirà al mercat al novembre d’aquest any a un preu de 129 euros el paquet inicial, més una subscripció de 9,99 euros mensuals a partir dels tres mesos, ha informat aquest dijous la companyia. El paquet inicial, batejat ‘Edició de fundadors’ i que es pot reservar en línia des d’aquest divendres, és de moment l’única manera d’accedir al servei, tot i que Google anuncia que el 2020 traurà al mercat una altra modalitat, ‘Stadia Base’, que permetrà jugar sense haver de convertir-se en ‘fundador’.

L”Edició de fundadors’ inclou un controlador d’Stadia “d’edició limitada”, un dispositiu per poder jugar en televisors, tres mesos de subscripció (i tres més per l’amic o familiar que triï el client) i prioritat a l’hora d’escollir un nom d’usuari. Un cop passats aquests tres mesos inclosos en el paquet inicial, els jugadors hauran de pagar 9,99 euros al mes per seguir tenint accés a la plataforma, que en principi només tindrà un joc en la subscripció: Destiny 2. L’empresa diu que té la intenció d’ampliar el catàleg de jocs inclosos perquè Stadia pugui esdevenir un Netflix dels videojocs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada