Glovo impulsa el Quick Commerce

Un repartidor de Glovo
Un repartidor de Glovo (istock.com)

Economitzar temps és la premissa de Glovo, una app que va néixer d’una idea d’Òscar Pierre, el barceloní que ha aconseguit que l’app de lliuraments multi categoria s’hagi convertit en unicorn. Ara, l’empresa espanyola ha aconseguit la ronda més alta de la història del sector digital a Espanya. Després d’aconseguir la ronda més alta, la valoració de Glovo també se n’ha anat pels núvols: fonts pròximes asseguren que el seu valor rondaria els 1.900 milions d’euros.

Recordem que només Glovo i Cabify conformen la llista d’unicorns espanyols, és a dir, empreses que han aconseguit la fita dels 1.000 milions de dòlars en valoració, no obstant això ara la companyia de lliuraments ha superat per molt a l’app de mobilitat.

Ara l’empresa buscarà expandir les seves operacions cap a Europa de l’Est i Àfrica, així com incrementar la seva presència en els mercats on opera en l’actualitat.

D’altra banda, la companyia també destinarà part de la inversió a impulsar la seva divisió Quick Commerce amb la finalitat d’estendre els lliuraments ultraràpids multi categoria en les 850 ciutats en les quals opera amb aquest servei i plantar cara d’aquesta manera a Amazon amb el lliurament en menys de 30 minuts.

Per marketing4ecommerce.net / AMIC – Tot Sant Cugat 

TOTES LES NOTÍCIES