El negoci és a la mobilitat. A la butxaca dels nostres pantalons o en les nostres bosses podem portar posada tota la nostra vida social, les nostres fonts d’informació, el nostre món lúdic i la nostra comunicació directa.

És per aquest motiu que cada vegada són més les empreses que destinen grans esforços a fer créixer els seus continguts per a Smartphone. Una d’elles, clarament, és Facebook.

La reina de les xarxes socials cada vegada depèn més dels telèfons mòbils d’última generació i de les tauletes. No en va, tal com afirma la directora general de la companyia a Espanya Irene Cano per una entrevista a elEconomista, la seva facturació anual depèn en un 14 per cent dels dispositius mòbils.

Sens dubte res que ens hagi d’estranyar, doncs segons les estadístiques, els usuaris de mòbil d’última generació, han crescut durant l’últim any en un 67 per cent. Així mateix les pàgines web locals s’han vist duplicades a Espanya durant l’últim any.

Els temps estan canviant i la ultramodernitat no fa res més que fer una volta per tornar als postulats de sempre. Ja no caldrà un ordinador per a cada membre de la família, només amb un PC de taula i els diferents dispositius mòbils seran suficients per a cada llar. A més, torna el local davant de la globalització que en els últims temps va viure el planeta.

En resum, un gir de 359 graus per gairebé quedar on vam estar.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció