Gina del Rio, 52a als 10km skating de la Copa del Món d’Oslo

Gina del Rio, a Oslo. Foto: Authamayou Nordic Focus
Gina del Rio, a Oslo. Foto: Authamayou Nordic Focus

Aquest diumenge s’ha disputat la primera de les tres curses de Copa del Món programades per a l’esquiadora de fons del Principat, Gina del Rio. L’andorrana ha estat 52a als 10km individuals en patinador disputats a Oslo (Noruega). Del Rio, ha acabat amb un crono de 27.48,8, a 2.24,2 de la guanyadora, la sueca Moa Ilar (25.24,6), i a 1.31 de la 30a posició que avui ha estat per a la canadenca Liliane Gagnon (26.47,8).

Als 2,5km el temps de la fondista, Gina del Rio, la situava 50a amb +0.34,6, mentre que als 5km era 47a amb +1.07,1. Al km 7 se situava 52a amb +1.52,9, posició que mantenia a meta amb el +2.24,2 definitiu.



Ara, a Tallinn

Ara l’andorrana viatjarà a Tallinn, on assistirà, el dimecres 19 de març, a la cursa sprint skating de la Copa del Món. Aquesta cursa s’iniciarà a les 15:30h amb les qualificacions, mentre que les finals estan programades per les 18:00h.

Del Rio també competirà en un altre sprint skating de Copa del Món, però a la localitat finlandesa de Lahti, el divendres 21. L’horari serà a les 15:00h les qualificacions, i a les 17:30h les finals. Amb aquestes proves, Gina del Rio, posarà el punt i final a la temporada.

[do_widget id=category-posts-pro-64]