
Aquest dissabte, dia 28 d’octubre, se celebrarà la tradicional jornada d’Scrabble en català que cada any celebra la Biblioteca d’Encamp. La novetat d’enguany és que, a banda de les partides, també hi haurà una gimcana infantil i juvenil per a majors de 6 anys amb jocs de daus, bingo de lletres, i resolució d’anagrames. Els tallers i jocs començaran a les 10 i s’allargaran fins a les 12 hores i les partides es faran de les 15 a les 17 hores.
L’Scrabble és un joc de tauler lingüístic on l’objectiu és acumular la màxima puntuació possible formant paraules en una graella de 15×15 caselles, algunes d’elles bonificades, fent servir fitxes individuals que s’agafen aleatòriament d’un saquet o una bossa.
L’activitat és gratuïta i oberta a tots els públics. Si es desitja més informació es pot trucar al número de telèfon 732 704.