Hi ha notícies que a primera vista semblen estúpides i irrellevants. És el cas de la següent informació en què els seus actors ens demostren les ximpleries de l’ésser humà.

Segons arriba de Croàcia, un gelater ha creat un nou sabor per delectar als seus usuaris. El nou fred gust no és altre que el sabor Facebook.

El gelater, fart de veure l’obsessió de la seva filla adolescent amb la xarxa social que ja compta amb 1.155 milions d’usuaris, va decidir donar-li una alegria a la noia inventant el sabor més tecnològic del moment.

En realitat no es tracta d’altra cosa que un gelat de vainilla recobert de xarop blau i segons els que l’han provat sap a xiclet i gominoles.

Aquesta notícia que en realitat hauria de passar desapercebuda i que no cabria en la ment d’algú seriós, ens demostra l’impacte que té la xarxa social actualment i el model econòmic en què vivim.

Fa alguns anys, cap restaurador en el seu sa judici hagués batejat el seu plat estrella com “Remenat de General Motors i Mitsubishi”. El que passa és que actualment les marques i les empreses ja no són només una forma de fer arribar els productes als consumidors, ara són elements de consum generadors del mateix caràcter personal de cadascú.

En resum, ja no som el que mengem com dirien alguns sinó que som les marques que mengem.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada