Gamificació i xarxes socials: arribar al públic objectiu

testylishNeix Testylish, una innovadora plataforma que mitjançant la teoria de jocs ia través de les xarxes socials potencia la visibilitat de qualsevol marca o producte existent en el mercat.

Es tracta d’una iniciativa que permet a les empreses arribar als seus futurs clients a través de les xarxes socials d’una manera divertida i interessant, fent els seus productes i les seves marques més visibles i millorant la posició de la seva pàgina web en els cercadors. La plataforma utilitza les xarxes socials i la teoria de jocs per aconseguir que els usuaris parlin de la marca alhora que obtenen algun benefici.

Si bé Testylish com a model de negoci inicia ara el seu camí, l’equip que hi ha darrere del projecte porta ja diversos anys promocionant pàgines webs, combinant la teoria de jocs i les xarxes socials amb èxit. Entre els treballs d’èxit realitzats destaquen l’aplicació per al portal d’anuncis tablondeanuncios.com que permet als usuaris crear de manera senzilla un cartell per anunciar el que desitgin. Actualment, més de 1000 usuaris fan i publiquen el seu cartell diàriament, el que dóna visibilitat a la marca i atrau usuaris al portal. El test d’ ocupabilitat és un altre projecte desenvolupat per Testylish. Realitzat per a la comunitat d’ocupació Empleoytrabajo.org, (@empleoytrabajo és el segon compte sobre ocupació a twitter amb més seguidors a Espanya), el test té una gran viralitat sent compartit diàriament tant a Twitter com a Facebook. A més, els usuaris que ho fan són blocaires i solen incloure la bandage amb el seu nivell d’ocupabilitat al seu bloc.

Altres exemples creats per la plataforma són el joc per promocionar la web de LaZapateríaenCasa perquè l’usuari sàpiga quin és el seu sabata ideal d’acord amb la seva personalitat o el microsite per a la web mi-currículum-vitae.com, que ajuda els usuaris a millorar i certificar el seu CV.

Originalitat, utilitat i viralitat són els ingredients essencials que fan que aquestes aplicacions siguin compartides diàriament pels usuaris en els seus blocs i en les principals xarxes socials.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES