Gairebé 10.000 butlletes participen en el sorteig de la campanya de Nadal del comerç del Centre Històric

centre-historicL’Associació del Centre Històric d’Andorra la Vella ha fet entrega, aquest divendres a la tarda, del premi de la campanya de Nadal. Aquesta campanya es va iniciar el 13 de desembre i va finalitzar el 7 de gener amb el sorteig del premi, un lot de regals valorat en 3.000 euros. La guanyadora d’aquest regal ha estat Joana Rodriguez, veïna del barri, que va obtenir la papereta a la perruqueria ‘Easy Cut’. Al sorteig hi havia 10.000 butlletes participants, cosa que el president de l’associació, Miquel Canturri, valora molt positivament perquè “demostra que hi ha molta gent que consumeix als establiments del Centre Històric”.

Gairebé 10.000 butlletes han participat en el sorteig d’un lot de regals valorat en 3.000 euros, aportat per 88 comerços del Centre Històric d’Andorra la Vella. La guanyadora, Joana Rodríguez, haurà d’anar a cadascun dels establiments i identificar-s’hi per poder recollir el seu premi amb un llistat que li aniran segellant. Aquest divendres, a l’oficina del BancSabadell al Centre Històric, el director comercial, Gerard Fonolleda, ha fet entrega del premi d’aquesta entitat que, segons ha explicat, “està col·laborant força amb l’Associació de Comerciants”.
Joana Rodríguez s’ha mostrat molt contenta durant l’acte d’entrega del premi i ha assegurat que “estic molt il·lusionada i no m’ho esperava gens, compartiré aquests premis amb la meva família”.

Per la seva banda, el president de l’Associació de Comerciants del Centre Històric d’Andorra la Vella, Miquel Canturri, també s’ha mostrat satisfet amb l’organització d’aquesta campanya que assegura que repetiran l’any que ve perquè “ha tingut bastant èxit i els comerços que hi han participat estan molt contents”.

Canturri ha aprofitat per fer un balanç de la campanya de Nadal, uns dies en què considera que “ha vingut molta gent a visitar el país i les vendes han estat excepcionals”.

Text i foto: ANA

TOTES LES NOTÍCIES