governEn  el marc del projecte de millora de la Llei de la funció pública d’Andorra, i en la línia de posar èmfasi en comunicar al personal adscrit al Govern els diferents processos d’aquesta reforma s’ha posat en marxa un web informatiu de difusió interna adreçat al seu personal.

El passat mes d’agost el Govern va fer pública l’adjudicació dels treballs d’assessorament per a la reforma de la Llei de la Funció Pública a l’empresa Consultores de Gestión Pública. Amb la voluntat de comunicar els avenços i de fer-ne partícips als treballadors del Govern, s’han previst diferents vies de comunicació internes i s’ha posat en marxa aquest web informatiu adreçat a tot el personal, que els permetrà mantenir-se informats i aportar suggeriments de manera confidencial.

Els treballs d’assessorament encomanats per dur a terme la reforma de la Llei de la Funció Pública consten de tres fases: diagnòstic dels sistemes de gestió dels recursos humans i el marc normatiu; propostes de modificació millora i actualització del sistema de gestió de recursos humans; i implementació, formació i comunicació de la reforma. Aquestes fases s’aniran implementant entre el setembre del 2016 i el juny del 2017. Del juliol del 2017 al desembre del 2021 s’implementarà la darrera fase del projecte relativa a la contractació de la prestació de serveis.

La reforma impulsada té com a objectius principals promoure i motivar el talent, el desenvolupament professional i el servei públic dels recursos humans de la Funció Pública.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada