Característiques

El nou Ford Kuga reemplaça en el mercat el model que va sorgir el 2008. Aquest nou tot camí és ara més gran exteriorment, fet que repercuteix en un interior més ampli i més confortable amb un maleter que també augmenta en capacitat i se situa en els 456 litres, 46 més que anteriorment.

El Ford Kuga és un vehicle atractiu i alhora de línies robustes i molt cuidades. A l’interior, ens trobem amb un habitacle ampli i confortable en totes les places. Des de la posició del conductor, la modularitat del seient permet que aquest se senti perfectament còmode, a la vegada que a punt per a accionar qualsevol dispositiu. En aquest sentit, el Ford Kuga disposa de diversos ginys i sistemes per tal de facilitar la conducció i millorar-ne la seguretat.

 

Motor

La gamma de propulsors d’aquest Kuga està formada per dos motors a benzina i dos dièsel.

Els dos propulsors a benzina compten de sèrie amb el sistema d’engegada i d’aturada automàtica del motor durant les detencions, que és especialment útil i economitzador en ciutat i en retencions. Els motors dièsel, de la seva banda, es poden equipar, en el model de tracció a les quatre rodes, amb sistema de doble embragatge.

En benzina, les opcions són l’1.6 de 150 i 180 cavalls; mentre que en dièsel, es pot comptar amb el 2.0 TDCi de 140 i de 163 cavalls.

Aquestes són les propietats de les respectives motoritzacions:

1.6 de 150 cv: Consum de 6,5 litres, velocitat màxima de 195 km/h, Acceleració de 0 a 100 en 9,7 segons.

1.6 de 180 cv: Consum de 7,7 litres, velocitat punta de 200 km/h, acceleració de 0 a 100 en 9,7 segons.

2.0 TDCi de 140 cv: Con¬sum de 5,3 litres, velocitat màxima de 190 km/h, acceleració de 0 a 100 en 10,6 sgons.

2.0 TDCi de 163 cv: Con¬sum de 6,2 litres, velocitat punta de 196 km/h, acceleració de 0 a 100 en 10,4 segons.

 

Seguretat

De sèrie, totes les places disposen de control d’estabilitat ESP, control de tracció o assistent de l’engegada en pendent. També cal parlar dels ancoratges ISOFIX i de l’antibloquejament de frens ABS.

De coixins de seguretat, en l’equipament base n’hi ha de genoll per al conductor, frontal per al conductor i el passatger, de cap davanters i posteriors i laterals davanters.

Altres ginys tecnològics de seguretat són: sistema d’informació d’angles morts, sistema Active City Stop de frenada automàtic, alerta per canvi de carril, sistema d’alerta segons el comportament del conductor i regulació automàtica dels llums de carretera.

Per El Tot Granollers / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada