Fiat Doblo

fiat doblo

Confort
Inicialment, podríem descriure el Fiat Doblo com a un vehicle comercial, però, en realitat, és molt més que això i els seus usos poden ser ben variats i, a la vegada, complementaris tots ells. D’aquí també que el Fiat Dobló estigui disponible en quatre tipus diferents de carrosseria i amb configuració de cinc o set places.

El nou Doblo Panorama permet transportar fins a set persones. Quant a la capacitat de càrrega, aquesta és superior als 1.000, tot i que fent servir els set seients, l’espai disponible de maleter és de 425 litres.

La disposició dels seients pot variar en funció de les necessitats i es poden plegar en format 60/40 o, fins i tot, desmuntar.

Des de la posició del conductor,el frontal i el volant són de disseny ergonòmic i tots els elements estan situats de manera estratègica perquè, en cas d’accionament, aquest sigui clarament intuïtiu.A tot plegat, els espais portaobjectes distribuïts a l’interior de l’habitacle facilita que tot estigui perfectament desat.

L’amplitud interior és una altra de les basses interessants d’aquest Fiat, que compta amb una àmplia superfície envidriada que aporta un major confort interior, especialment perceptible en el model Panorama.I pel que fa a l’equipament de sèrie, el Doblo inclou tots aquells elements que el fan equiparable a qualsevol turisme.

Motor
A nivell de propulsors el Fiat Doblo, compta amb els següents:
L’1.3 Multijet de 90 cavalls: 158 km/h, consum mixt de 4,9 litres
1.6 Multijet de 90 cavalls: 158 km/h, consum de 4,9 litres
1.6 de 105 cv: 164 km/h i 5,2 litres als 100 de consum
2.0 Multijet de 135 cv: 179 km/h, consum de 5,9 litres als 100
1.4 94 cavalls MPI: 161 km/h i 7,2 litres de consum als 100.
1.4 120 cavalls: 172 km/h i 6,2 litres als 100.
1.4 Turbo-Jet Natural Power: 120 cavalls de potència, 172 km/h i consum de 4,9 kg als 100 (funcionament a metà).

Seguretat
En relació a la seguretat, el vehicle incorpora tecnologia d’estabilitat ESP, sistema de frenada ABS de 4 sensors amb corrector electrònic de frenada EBD. El vehicle també incorpora sensors d’estacionament, que queden integrats en el paraxocs posterior i que s’activen automàticament en posar la marxa enrere.

Per El Tot Granollers / AMIC – AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *